Yaz Okulu İlanı
Yaz Okulu HakkındaDikkat Edilmesi Gereken Hususlar:
1- Yaz Okulunda bir öğrenci;
a. Krediye tabi ise On (10) kredi, AKTS kredisine tabi ise Onsekiz (18) AKTS yi aşmamak üzere enfazla üç (3) ders alabilir.
b. Yaz Okulunda ders ekleme, çıkarma, ders bırakma ve dersten çekilme işlemleri uygulanmaz.
c. Daha önce güz ve bahar yarıyıllarında alıp başarısız olduğu veya açıldığı halde almadığı-alamadığı dersleri alabilirler.
d. Geçmiş dönemlerinde alması gereken tüm dersleri almış başarmış olması halinde, daha üst yarıyıldan açılan dersleri 3.00 ortalamaya sahip ise alabilir. Ancak kayıt dondurdukları yarıyılların derslerini alamazlar.
2- Yaz Okulunda derslere devam zorunludur. Bir dersin daha önce devam koşulunun yerine getirilmiş olması o derse yaz okulunda devam zorunluluğunu kaldırmaz.
3- Öğrenciler danışmanının onayı ve Dekanlığın izniyle içerik ve kredileri aynı veya fazla olması kaydıyla, yaz dönemine yer veren diğer üniversitelerden ders alabilir. (Diğer Üniversitelere gitmek isteyen öğrenciler, aşağıda matbuu olarak verilen dilekçeyi doldurup Dekanlığa verecek ve karşılığında izin yazısını alarak gitmek istediği üniversiteye müracaat edecek.) Ancak Fakültemiz Yaz Okulunda açılmayan ders var ise başka bir Üniversitenin Yaz Okulunda o derse müracaat edebilir.
4- Yaz Okulu Akademik Takvimi aşağıda ki gibidir:
25-27 Haziran 2018 Geçici Kayıt
28-29 Haziran 2018 Kesin Kayıtlar
02 Temmuz 2018 Derslerin Başlaması
17 Ağustos 2018 Derslerin Sonu
02 Eylül 2018 Yaz Okulu Notlarının Girilmesi İçin Son Tarih
5- Yaz Okulu geçici kayıtları 25-27 Haziran 2018 tarihinde yapılacak olup, öğrencilerimiz aşağıda matbuu olarak verilen geçici kayıt dilekçesini doldurarak Dekanlık öğrenci İşlerine müracaat edeceklerdir.
6- Gereken sayının toplanması halinde açılan derslerin kesin kaydı 28-29 Haziran 2018tarihinde yapılacak olup Dekanlığımız Öğrenci İşleri Biriminden Hesap Numarası ve yatırılacak miktarı öğrenerek ilgili hesaba yatıracaktır. (Ücret henüz belirlenmediği için ayrıca duyurusu yapılacaktır.) Öğrenciler ders ücretini yatırırken, mutlaka banka dekontuna isim, öğrenci no ve dersin ismini yazdırmaları gerekmektedir.
7- Bankadan alınan dekont ile Fakültemiz öğrenci işleri bürosundan alacakları “Optik Ders Kayıt Formu” doldurduktan sonra danışmanına onaylatıp, Dekanlık Öğrenci İşlerine Teslim Edeceklerdir.
Açılan derslerin listesi ve ilgili formlar ektedir.